Wednesday, September 22, 2010

رفیق پویان -سایت اتحاد ضدفاشیسم.

دکتربی(فرهنگ )الاغ کوهی وسایت اتحادضدفاشیسم


رفیق پویان مسئول کمیته شمال - فرمانده ببرهای مازندران

رفقای فدائی بادرود:

فکرکنم فاشیست ترازسایت اتحادضدفاشیسم بعدازظهورآدولف هیتلروپیدایش نئونازیسم ،سایت دیگری وجودنداشته باشد،
...چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

درمورداین سایت بیشترتوضیح خواهم دادچونکه قبل ازسنگ کوب کردن این سایت

http://antifasolidarity.blogspot.com/2010/09/blog-post_7747.html#comments

_______________

هنوزبادکتربی فرهنگ الاغ کوهی،(دکترفرهنگ هلاکوئی)این دکترروانشناس ،بیمارروانی ،کمی کاردارم.چون این دکترروان پریشان،هفت ،هشت،ده،دوازده تائی لیسانس فوق دکترادارد.

http://www.holakouee.com/?lang=persian
____________


مدپت (مریض روانی پشت تلفنی):....آقای دکتر...استاددانشگاه شما،به فورتیدن افتاده....هروقت صدای شماروازرادیومی شنوه ...م...گو....ه...ببخشیددکترجان ..انگلیسی بگم بهتره:..استادمی فورته..
داک:(دکترالاغ کوهی)..:..کی ..استاد دانشگاهی من ....استاد دانشگاهی من می فورته....؟...به فورتیدن افتاده ...؟...من تعجب می کنم ....استاددانشگاهی من و فورتیدن....یعنی چه ...؟من تعجب می کنم....
؟

No comments: