Tuesday, February 2, 2010

سازمانهای رنگارنگ چریکهای فدائی خلق درخارج ازکشورازدیدگاه ویکی پدیا

سازمانهای رنگارنگ وخوش خط وخال

مارهای خوش خط وخال وسمی وخطرناکی که به صورت طفیلی وانگلی درآستین جنبش پیشتازفدائی به زندگی نکبت باروننگ آورخودادامه دادند.بی مصرفهاواخته شده های سیاسی که تنهاقصدوهدف ونیّت شان هیچ چیزنبودجزنابودی جنبش پیشتازفدائی
براستی بااینگونه انگلهای اجتماعی درایران آینده چه برخوردی بایدداشته باشیم?

آیااین حمالان ودریوزه افتادگان ایدئولوژیکی وسیاسی به شکم صاحب مرده خودصابون می مالندکه درایران آینده جایگاهی مشخص درجامعه ایران دارند?

هرگزوابدا:

این تن پروران وشکم پرستان مفتخوروبی اصل وبی شناسنامه پابپای خائنین ووطن فروشان دیگرخودرابرای مجازاتی کاملا ملی وانقلابی حاضروآماده کنند.چریکهای مسلح فدائی خلق -درایران آینده درجلوی درورودی به داخل کشور-انتظارشمابی شرم وحیاهای خائن ورفیق فروش راخواهندکشید.

خائن -خائن است .خائن شاخ ودُم ندارد.نفس عمل مهم است که این نارفیقان نیت ومنش کثیف ونجس خودراطی سی سال گذشته پابپای حکومت نجس وننگین آخوندی به اثبات رساندند

ببرهای مازندران بی صبرانه انتظاروروداینگونه خائنین بیگانه پرست رامی کِشند.

مرگ برحکومت نجس آخوندی مرگ برخائنین به جنبش پیشتازفدائی
__________________

پس از انقلاب بهمن ۵۷ در مدت زمان کوتاهی، سازمان که اعضای باقی مانده اش از انگشتان دست تجاوز نمی‌کرد و فاقد ارتباط با توده‌ها و طبقه کارگر بود به‌ یک جریان وسیع توده‌ای و نیرومندترین اپوزیسیون انقلابی حکومت جدید تبدیل شد. هر روز ده‌ها هزار نسخه اعلامیه در سراسر ایران از سوی ستاد مرکزی سازمان در تهران و شهرستانها پخش می‌گردید. «کار» نشریه سازمان که یک ماه پس از قیام توده‌ها منتشر شد در تیراژ وسیع منتشر و توزیع می‌گردید. شوراهای بسیاری در واحدهای تولیدی بزرگ، کارخانه‌ها، روستاها، ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و مناطق ملی تشکیل شد و تحت هدایت ستادهای محلی سازمان و هواداران سازمان قرار گرفت.
ولی سازمان فدایی فاقد هویت نظری مشخص بود و در چارچوب عمومی آن گرایش‌های مختلفی می‌توانستند جای بگیرند. پلاتفرم سازمان در آستانه قیام بهمن که مضمون اصلی اش، قطع هرگونه روابط اسارت بار با امپریالیسم، مصادره و ملی کردن سرمایه‌های بزرگ، انحلال ارتش و پلیس و ارگانهای امنیتی، تسلیح توده‌ها و تشکیل ارتش خلق، گسترش شوراها، تأمین آزادیهای سیاسی، حق آزادی بیان و قلم، تحزب و تشکیل سازمانهای توده‌ای، اصلاحات ارضی دموکراتیک و دفاع از حق تعیین سرنوشت خلقهای تحت ستم ایران بود، نتوانست به‌ هویت یابی کل سازمان بیانجامد.
همین امر باعث شد که سازمان فدایی در اوج قدرت و شکوفایی اش با بحران مواجه گردد و اولین نشانه‌ها بروز یافتند. در اواخر سال ۵۷ و اوائل سال ۵۸، بخشی که به‌ ادامه مشی مبارزه مسلحانه و چریکی اعتقاد داشتند از سازمان جدا شده و سازمان دیگری را بنیان نهادند. «چریکهای فدایی خلق ایران» (بدون پیشوند سازمان) که با نام گروه اشرف دهقانی مشخص می‌شدند محصول اولین جدایی بود.
______________________

امروزه چندین و چند سازمان خود را ادامه دهنده جنبش فدایی می‌دانند و با نامهای مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند. مانند بقیه جریانات اپوزیسیون مرکزیت رهبری این سازمانها در خارج کشور است. بعضی از آنها از انشعابات سازمان اصلی هستند و بعضی جداگانه به وجود آمده‌اند. بعضی از این سازمانها از این قرارند:
1.سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران [۱]
2.سازمان اتحاد فداییان خلق ایران
3.چریک‌های فدایی خلق ایران (جریان اشرف دهقانی)
4.سازمان اتحاد فداییان کمونیست
5.سازمان فداییان خلق ایران (اکثریت)

http://74.125.95.132/search?q=cache:Gv7LmOGP3WsJ:fa.wikipedia.org

No comments: