Thursday, March 11, 2010

کمیته شمال- ببرهای مازندران

فرارسیدن سال جدیدونوبه همه ایرانیان درسراسردنیامبارک باد
نوروزتان پیروز
بهارتان خجسته باد


Tuesday, March 9, 2010

مطلبی ازقبل:پاسخی ازرفیق البرزبه فروشنده پرونده های سیاسی


فروشنده پرونده های پناهندگان سیاسی مقیم یونان
مزدوروزارت نجس اطلاعات آخوندی:فریدون گیلانی

________________________________

پاسخی ازرفیق البرز به فروشنده پرونده های سیاسی تیر ماه ۱۳۸۵
پا سخ رفیق البرز به خیانت ها ی آقای فریدون گیلانی‌
___________________________


مکالمات من و آقای گیلانی‌ :

آقای فریدون گیلانی‌:ببین آقای .... قشنگ گوش کن . اسامی‌ پناهندگا ن سیاسی‌ معترض را به هیچ سازمان و گروهی‌ که ندادی ؟
رفیق البرز : ...چرا دادم
?فریدون گیلانی : آخه واسه چی

چون که چهار نفراز پنا هندگا ن از هواداران سلطنت طلبا ن هستند و من به حکم وظیفه اسامی‌آنان را به دفتر رضا پهلوی در لوس انجلس آمریکا با فاکس ارسال کردم .مشخصا ت وکیس پنا هندگی‌ خودم را هم به رفقا در سازمان .. و برای آ قای ...ارسال کردم . دو نفر از پنا هندگان هم که با حزب دمکرات کردستان همکاری میکنند خودشان با دفا تر حزب شا ن تماس گرفتند. سه نفرهم ازافرادعادی هستنداما با دادگاه ها ی انقلاب درتهران مشکل مادی داشته وبه دلیل صدورحکم ناعادلا نه ازکشور فرارکرده اند و یکی‌ از پنا هندگان هم از افغانستا ن هست که پلیس یونان ایشان را شکنجه بدنی‌ کرده و به جمع ما پیوسته است .

فریدون گیلانی‌ : خوب باز ببین آقای .. اصلا به آن سازمان هایی‌ که گفتی‌ هیچ اعتمادی نکن .چون هیچ کمکی‌ به شما ها نمی‌ کنند . مخصوصا مهدی سا مع . این آقا اصلا خیالش هم نیست که چه به سر هو اداران خودش می‌ یاد .فقط بفکر خودشه و مو قعییت خودش .از سازمان مجا هدین هم اصلا انتظار کمک نداشته باش چون اکثرشون دروغ میگن


رفیق البرز: آقای گیلانی‌ من به عنوان مسیول کمیته پناهندگان - مسیول این اعتصاب و اعتراض هم هستم وموظفم که به همه سازمان های سیاسی‌ مربوطه اطلاع دهم . آقای... نیز اعلام کردند که دراسرع وقت با سفیر یونان درپاریس تماس خواهند گرفت. روابط عمومی‌ سازمان مجاهدین هم درفرانسه وهم در آلمان نیز قراره کمک کنند.شما چه کمکی‌ می‌ توانید به ما بکنید ؟

آقای فریدون گیلانی‌ : ببین اگه دقیق به حرف ها ی من گوش کنی‌ به راحتی‌ می‌ توانم آن افراد را به یکی‌ از کشور های اروپا یی بیا رم. اسامی‌ آن افراد را به شماره فا کسی‌ که میدم سریعا ارسال کن . من با مسیولین جنبش سراسری پنا هندگا ن صحبت می‌ کنم . همین امروز هم خو دمو می‌رسونم به سفا رت یونان در آلمان و با تعدا دی از دوستانم با سفیر صحبت می‌ کنیم ضمنا شماره تلفن دفتر سازمان ملل در اتن را هم بده تا بتونم خودم با خانم فلوریندارخاس صحبت کنم .

رفیق البرز: باشه آقای گیلانی‌ شماره تلفن این دفترراهم به شما ارسال می‌ کنم


ــــــــــــــــــــــــــــــ


و بعد از بیست و سه روز اعتصاب و اعتراض بر علیه قوانین ضد انسانی‌ و پنا هندگی‌ دولت فاشیستی‌ دیکتا توری یونان . حمله بیش از صدو پنجاه مامور ضد شورش و وحشی‌ و ددمنش یونانی‌ به پناهندگا ن سیاسی‌ ایرانی‌ بی‌ دفاع وانتقال آنان به زندان ها ی مملو از انواع و اقسام میکروب ها و ویروس های خطرناک مانند ایدز و بیما ری های واگیر پوستی‌ . و بعد از یک ماه ازا رو اذیت پنا هند گا ن توسط شکنجه گران یو نانی‌ در زندان و آنگاه بعد از یک محاکمه چند دقیقه ای و سرپایی‌ دیپو رت آن پنا هندگان به ایران .


آقای فریدون گیلانی‌

بی‌ شک و تردید این گفتگو بین من و شما و مکالمه تلفنی‌ مان را که فرا موش نکرده اید .معروف و مشهور است که دروغگو کم حا فظه است . اما کم حافظگی‌ شما ناشی‌ از طبیعی‌ بودن ذهن و مغز و منش شما نیست . کم حافظگی‌ شما ناشی‌ از دروغ ها ی فراو انیست که تحویل این و آن داده اید و می‌ دهید . بی‌ شک و تردید وظیفه انسانی‌ _ و سیاسی‌ خود می‌ دانستم که موقعیت و و ضعییت آن پنا هندگان را به سازمان ها ی مربوطه یشا ن ابلاغ کنم . هر چند که در نها یت از لحاظ کمک و حمایت هیچ کدام از آنان و خود شما هم هیچ ( غلطی‌ ) نکردیدو نکردند.بی‌ شک برای انکه جا ی هیچ شک و شبهه ای در راستا ی حقیقت حرفهای من بوجود نیا ید . و برای انکه با دلیل و سند معتبر دروغ گو بودن شما راکه از فطرت و ما هیت و ذات شما نشات و سر چشمه می‌ گیرد ثابت کنم باید عنوان کنم که در سال 2000 میلادی طی‌ سه گزارش مفصل اوضاع و احوال اسفبار پنا هندگان ایرانی‌ در کشور یونا ن را به آقای پرویز اصفهانی‌ مدیر روزنامه نیمروز ارسال کردم و در آن روزنامه هم درسه نوبت متو الی‌ چا پ شد. شماره تلفن موبایلی‌ را هم جهت تماس در زیر گزارشاتم عنوان کردم . از طریق این شماره تلفن بود که دفتر آقای رضا پهلوی و از طرف ایشان نیز منشی‌ ایشان با خو د شخص من صحبت کردند. از طرف ( مدعیان ) حزب کمونیست کار گری خانم مریم نمازی و از طرف سا زمان مجا هدین خلق نیز بخش روابط عمومی‌ این سازمان هم از فرانسه وهم از آلمان تماس گرفتند . رفقا ی فدایی‌ در گروه اشرف دهقانی‌ نیز از کشور انگلستان به نام رفیق چنگیز .شخصا چندین بار نیز با خود آقای پرویز اصفهانی‌ مدیر روزنامه نیمروز صحبت و از ایشان خواهش می‌ کردم که در صورت امکان در اولین فرصت آن گزارشا ت را چاپ کنند که ایشان نیز براستی‌ به وظیفه مطبو عاتی‌ خود عمل کرده و آن را به چا پ رساندند. از طرف یکی‌ از خبر نگا ران بخش سلطنت طلبا ن در آمریکا جهت مصاحبه با کانال تلویزیونی‌ سی‌ ان ان و همچنین از طرف آقای ... با یکی‌ از رادیو ها ی متعلق و در ارتباط با ایشان و همچنین دو گزارش از طرف خودم در نشریه پیا م فدایی‌ گروه اشرف دهقانی‌ نیز به چا پ رسید . در جهت تفهیم بیشتر شما دروغ گوی کم حافظه باید بگویم خود می‌ توانید شخصا با آن افراد تماس گرفته و مجددا از آن مسائل جویا شوید. هیچی‌ هم اگروجود نداشته باشدخانم خا ین به پناهندگان سیاسی‌- مریم نمازی که هستند وهنوز زنده اند...لا اقل آقای ... را که دیگرخود بهتر ازهر کسی‌ می‌شناسید . بنا براین باز تکرارمی‌ کنم جهت تفهیم بیشتر خودتان مجددا با آن افراد تماس بگیرید


اما غرض از نام بردن افرادی چون خا نم مریم نما زی از حزب بی‌ شرم و حیا و بسیار پر مدعای حزب کمو نیست کا رگری که در امر چرب زبانی‌ و کلاه برداریهای سیاسی‌ و پول سازیهای کلان انهم از طریق تجارت و ( کسب ما ل و منال ) در محیط و چهار چوب مسائل پنا هندگی‌ و اوارگان ایرانی‌ دست هر چه حقه باز و کلاه بردار را ازپشت بسته و به هرچه نامرد ونا(زن) خلاف کارسیاسی‌ گفته اید زکی‌... ؟ بدلیل آن بود که با هم درک متقابل داشته وزبان بازی ها ی هم دیگر را خوب می‌ فهمید .درک همدیگرتان تا آنجا که خود میدانید و به شما و آن حزب مزخرف و خاین به تمام معنا اطلاع دادم که پنا هندگا ن ربوده شده توسط پلیس وحشی‌ و ما فیا یی‌ اتن در کدام یک از زندان ها ی مخوف و وحشتناک یونان شکنجه شده و بعد از یک ماه مجدا به اتن و به ساختمان مرکزی پلیس در الکسا ندرا انتقال داده شدند و بعد از وارد کردن شوک الکتریکی‌ به دست های آنان . و در حالت بیهوشی‌ از آنان اثر انگشت گرفته و با ضرب و شتم ها ی شدید فیزیکی‌ به سفا رت تروریستی‌ ملا یا ن در اتن بردند تا پا ی برگشت مجدد به ایرا ن را امضا کنندکه هیچ کدامشا ن نیز نکردند. اما جالب و دیدنیست که آن یاران ستم دیده به هنگام (بازجویی‌) ازطرف دیپلما ت تروریست جمهوری اسلامی‌ ( آقای بهبودی خواه) اسم وامضا ی(قشنگ وزیبا ودلنشین شما) رازیراسامی‌ خودشان می‌ بینند که من برای شما از طریق فا کس ارسال کرده بودم.
تازه باید از دهان یک ددمنش تروریستی‌ نیز میشنیدند که آقای سفیربه شما ( آقای گیلانی‌ )قول داده اند که در ایران با آنها بد رفتاری نشود ؟؟ ( طبق گفته آن یاران به خود من که پلیس وحشی‌ یونان در فرودگاه بین المللی‌ اتن به آنان اجازه داد تا آخرین تماس خود را با من بگیرند همه علنا این موضوع را تایید کردند و گفتند که اسم و امضا ی شما را در سفارت دیدند ....آقای گیلک زبان چرا اینطورشد ؟ ...آیا یا زده نفر انسان یک جا دروغ میگویند ؟ آیا یازده نفرپنا هنده سیا سی‌ که اصلا نه شما را دیده بودند ونه می‌ شنا ختند وفقط شخصیت شما را از روی چرندیا ت و مزخرفا ت و خز عبلاتی‌ که در مقا لا ت (گه) هر با رتا ن) می‌ با فتید می‌ شنا ختند چه دشمنی‌ و یا خصومتی‌ با شما می‌توانستند داشته با شند که بخواهند همگی‌ با هم تا یید کنند که اسم و امضای شما را در سفارت دیده اند ؟ تازه باید عنوان کنم که قبل از انکه آنان را سوار یک هوا پیما کنند به صورت دو نفره و سه نفره و جدا از هم از مکان هایی‌ چون فرودگاه قدیمی‌ شهر اتن وفرودگاه جدیدالتاسیس آن کشور که هر کدام زندان هایی به مراتب بد تر وکثیف تر از هم ومملو از بیماری ها ی خطر ناکی‌ چون ایدزوسیفیلیس و ویروس هاومیکروبهای خطر ناک ومسری و واگیرپوستی‌ (مخصوص و ویژه ) ... آنهاازاینگونه مکانها اجازه تماس گرفته بودند اطلاع داده شد ؟ انهم برای آخرین با ر .?همه این مراحل طی‌ شده را به شما و آن خانم (سکولاریست قرن موجود) در آن حزب بی‌ شر م و حیا و حقه باز و آن دفتر فرصت طلب سلطنت طلبان همیشه نشسته درپا ی‌ منقل و وافورو تریاک در آمریکا ‌اطلاع دادم .شواهد نیز دراین امربسیار فراوان موجود است درآخرین تماس من با شما هنگامی‌ که اعلام کردم که آن پناهندگا ن را به فرودگاه برده و قصددیپورت را دارندواین از نظر ایرانیان مقیم اینجا یعنی‌ کوتاهی‌ وعدم واکنش اتحادیه پناهندگان سیاسی‌ ایرانیان مقیم یونان محسوب می‌ شود ؟ و ما باید به هر حا ل پا سخگو نیز باشیم شما در اوج بی‌ شرمی‌ و بی‌ حیایی‌ خود گفتید که :( بابا نگران این حرفها نباش مادر من هم به من همیشه رک و پو ست کنده می‌ گفت فریبرز(برادرتان)راهم تو به کشتن دادی؟؟ ومن به خاطر این گونه حرفها از ایران خارج شد م . مردم از این حرفها زیاد می‌ زنند . نبا ید به آنها توجه کرد ؟


حال با تمام توصیفا ت و حرفها یی که در امر نامردی ها و خیا نت ها و ادم فروشی‌ ها ی شما و ا مثال شما چون خانم مریم نما زی که ایشان نیز در قبا ل انهمه شکنجه و زجر و ضرب و شتم پنا هندگان و در نها یت نیز دیپورت آنان به ایران حرف مفت و مزخرفا ت و چر ندیا تی‌ به مراتب متعفن تر وبد بوتر ازخزعبلات سیاسی‌ شما تحویل من داد ؟؟ آقای گیلانی‌ ...?دیوانه روانی .?.. آخر بگو:.. برادر بی‌ گناه .. چه گناهی‌ مرتکب شده بود وچه نقشی‌ در این زمینه داشت که از طرف مامورین بدنام اطلاعات اخوندی به بازجویی‌ کشیده شود ؟ ایشان که در داخل ایران هیچ گونه اطلاع و خبری از اینگونه مسائل نداشت . به مدت هفت سال حتی ندیده بود که قیا فه و شکل ظاهری ایشان چگونه است و چه ریختی‌ شده است .چرا باید از طرف رفقا خبر برسد که برادر ایشان در حین باز جویی‌ اسم ( شریف شما) را از دهان بازجو بشنود که به یکی‌از مامورین مخابراتی در آن سا ختما ن دستور دهد که:( باآقای فریدون گیلانی‌ سریع تماس بگیرید ؟ .


آقای گیلانی


به هرحا ل:اگرتحمل شنیدن خیا نت های دیگرخودتا ن را دارید من ادامه خوا هم داد وخو اهم نوشت وجهت اثبات همه گفته ها یم درهردادگاه صالح و بی‌ طرفی‌ حاضروآماده خواهم شدحتی‌ تاآنجا که بزودی کارت های شناسی‌ وپناهندگی‌ و برگه های تردد اینجانب نیزروبراه خواهد شدوصد در صدبه دفترمافیایی‌ شما درجنبش سراسری پناهندگان وهمچنین حزب مزخرف و بی‌ درو پیکرکمونیست کارگری خواهم امدتا بیشتروبهتربه خیا نت های شماپرداخته شود


برای آنروزخودتان راحاضروآماده کنید


______________________


کمیته شمال - مازندران


وآن روزسرانجام فرارسیدرفقای رزمنده فدائی جهت گوشمالی این خائنین درراهند

مطلبی ازقبل -رفیق پویان مسئول کمیته شمال -مازندران

چهارم تیر ماه ۱۳۸۵ پویان - کمیته شمال مازندران
_______________________

ملت ما براستی‌ حافظه تاریخی‌ خود را از دست داده است

محمود اعتماد زاده (به آذین ): به بن بست رساننده کمونیسم و سوسیالیسم در ایران :

بسیاری از طرفداران و هواداران حزب توده و در این بین نیز مغز ها و متفکران و کارگردانان حزب .در ترویج و اپیدمی‌ کردن این دیدگاه و بینش که اگر حزب توده در بحران هایی‌ چون دستگیری ها و کشتار ها ی سالهای قبل به چنین و چنان سیاست منطقی‌ خود دست نمی‌ زدند شاید بیشتر از آنچه که در ارقام و امارفعلی‌ اعلام می‌ شود قربانی‌ و یا کشته می‌ دادند . و سعی‌ بر آن دارند که به هواداران و طرفداران خود تزریق کنند که سران حزب شا ن سیاستی‌ اصولی‌ و مبتکرانه ای را بخرج دادند .که تا بحال حزب زنده و شاداب مانده است . هر چند که دیگر جز اسم ونام چیز دیگری از آن باقی‌ نمانده است و دنیا یی‌ از نفرت و انزجار و خشم نسل آگاه و جوان امروزی از پیشینه و گذشته این حزب .

همگان می‌ دانیم که این حزب پیش از انکه بعنوان یک حزب سیاسی‌ و میهنی‌ و مستقل داخلی‌ در جهت و در راستا ی آرمان ها ی والا ی کمونیسم و یا سوسیالیسم مورد نظر مارکس و انگلس و لنین گا م بردارد به عنوان یک ابزار جاسوسی‌ و خبر چینی‌ برای شوروی سابق خدمت می‌ کرد . بدتر از این خدمت نیز همکاری جانا نه و صمیمانه با متحجرترین و واپسگرا ترین قشر موجود در اجتماع نا بسامان ایران یعنی‌ ایت الله ها ی بزرگ عمامه بسر . اشخاص وابسته به دستگاه ها ی اطلاعاتی‌ و پلیسی‌ ساواک شاه و ساواما چون آقایا ن حسین شریعتمداری ها _ اسد الله لاجوردی ها _ بهشتی‌ ها _ صادق خلخالی‌ ها _ حاج داوود ها و سعید امامی‌ ها بعد از استفادههای تبلیغاتی‌ و شو ها ی تلویزیونی‌ از سران و کادر ها ی بر جسته این حزب از طریق( آقای محمو د اعتمادزاده معروف به(به . آذین ) به بن بست کمونیسم و سوسیالیسم در ایران نیز اشاره کردند . و ایت الله خمینی‌ نیز این کشف و دستگیری ها از یک حزب قدرت مندی چون توده را از برکات الهی‌ و حاصل زحمت ها ی شبانه روزی سربازان گمنا م امام زمان اعلام کرد .

حزب توده که از دو بخش علنی‌ و مخفی‌ تشکیل شده بود با دستگیری سران حزب چون نور الدین کیا نوری _ پورهرمزان _ علی‌ عمویی‌ ووو.... همه مشخصا ت و کروکی‌ ها ی اعضا و هواداران و حتی‌ اعضای افسران مخفی‌نظامی هم بر رو ی برگه ها ی بازجویی‌ امد . و در اوج چنین بحرانی‌ نیز دم و دستگاه ها ی تبلیغاتی‌ وزارت اطلاعات و دادستانی‌ ها ی جمهوری اسلامی‌ جهت بدام انداختن ما بقی‌ هواداران و بقایا ی این حزب در بوق و کرنای خود می‌ دمیدند که :( کیا نوری در زیر شکنجه و شلاق .قهرمانانه مقاومت و ایستادگی‌ کرده و لب از لب باز نمی‌ کند .) این فریب تبلیغاتی‌ تا بدانجا بازماندگان این حزب را فریب داد که شخصی‌ چون سیا وش کسرایی‌ نیز در شعر معروف خود به نام( پدرم کیا) چنین گفت و وعده و وعید داد که :( چون کیا لب از لب باز کند از لبانش شرر خواهد بارید ) و همگان دیدیم که به جا ی شرر مثل باران (لجن ) از لبان کیانوری بارید . و دستگاه تبلیغاتی‌ و اطلاعاتی‌ در مورد پو رهرمزان چنین میگفت :( پو ر هرمزان گفته است که عا شق همسرم و سوسیالیسم هستم . نه از همسرم جدا می‌ شوم و نه از سوسیالیسم و نه مصاحبه می‌ کنم :).فریب ها ی تبلیغاتی‌ دستگاه پلیسی‌ حکومت اسلامی‌ که از طریق افراد و افسران ارشد نظامی و برجسته ای چون سر هنگ عطا ریا ن وکبیریا ن که خود نیز بدون انکه در جریان باشند تحت کنترل و تعقیب ماموران مخفی‌ ساواک شاه و سا و ا ما هستند به دیگر اعضا و هو ادارن و نفرا ت باقیمانده و مخفی‌این حزب ارسال می‌ شد .حتی‌ نا خدا افضلی‌ نیز فریب این نیرنگ و حقه را خو رده و با حزب تماس می‌ گیرد .

در دستگیری ها ی اردیبهشت سال شصت و دو بسیاری دیگر از وابستگان تشکیلاتی‌ _ افسران شجاع نظامی‌ و مخفی‌ وفعالان سندیکایی‌ به دلیل عجز و زبونی‌ و همکاری و لو دادن ها ی سران حزب دستگیر می‌ شوند . در بین سران حزب بعد از کیا نوری _ محمد مهدی پرتوی مسول بخش مخفی‌ حزب در پرتو خیا نت ها و همکاری ها ی جانا نه خود تشکیلا ت مخفی‌ این حزب نیز ریشه کن می‌ شود .و دهها افسر نظامی‌ و شجاع بعد از دستگیری تیر باران می‌ شوند . و با چنین خیا نت ها یی‌ افرادی چون کیانوری و محمد پرتوی که تن به هر ذلتی‌ داده بودند جان خود را نجات می‌ دهند .آقایا ن کیانوری و پرتوی در یک نما یش تلویزیونی‌ و در یک دادگاه فرمایشی‌ و در نقش ایت الله ها و حجت السلام ها ظاهر شده تا ثابت کنند که کار (افسران نظامی‌ و جوان ) جا سوسی‌ و خبر چینی‌ برای بیگانگان بوده است . در حالی‌ که خود بهتر می‌ دانستند که دارند جاسوسی‌ می‌ کنند . در قبا ل چنین ذلت و خوا ری سران حزب توده پاسخ دندان شکن یکی‌ از افسران جوان بساط خائنانه سران حزب توده را بر هم می‌ زند : در آن دادگاه فرمایشی‌ و در پشت تریبون دادگاه افسر شجاع و دلیری به نام (جاوید ) بانک بر می‌ اورد که :( آقای کیا نوری . حزب توده دو چهره داشت . یکی‌ چهره ملی‌ و مردمی‌ که ما بودیم . و یکی‌ چهره جاسوسی‌ و بیگانه پرستی‌ که شما بودید . ):یکی‌ از فریاد ها ی تلخ از حکایت ها ی تلخ این سر زمین .

و با چنین خیا نت ها ی سران حزب توده از طرفی‌ دیگر قهرما نانی‌ چون باقر زاده ها و کی‌ منش ها با سر سختی‌ تمام در زیر شکنجه ها ی شدید بدنی‌ و فیزیکی‌ مقاومت وجان می‌ بازند . سران حزب توده علنا و اشکارا به طرفداران و هواداران خود تاکید و توصیه می‌ کنند که در همه زمینه ها با برادران ضد امپریالیسم در سپاه پاسدارا ن وکمیته ها ی انقلاب و دادستانی‌ ها همکاری و رفقای مخفی‌ را تحویل آنان بدهند . آقای علی‌ عمویی‌ در سمت نماینده حزب اشکارا حزب را منحل و انحلال آن را اعلام می‌ کند و آقای محمد اعتماد زاده ( به آذین ) نیز بن بست کمونیسم و سوسیالیسم را (جا ر ) و فریاد می‌ زند .
باارائه چنین تئوری ها و فلسفه هاو انگیزه های مخرب سیاسی از طرف سران ورهبران حزب توده و دادن لقب واصطلاح خط ضد امپر یالیستی خمینی انهم از طرف خود شخص (پدر کیا) بدانجا رسیده بود که به مانند یک بیماری روحی و روانی وبه سبکی کاملا اپیدمی و واگیرو مسری در بین همه طرفداران و اعضای این حزب و مخصوصا با (بی پدر کیا) شدن سازمانی مخوف و وحشتناک به نام (سازمان فدائیان اکثریت) طرفداران وهواداران این حزب و این سازمان تواب ساز علنا و اشکارا و به صورت گله ای و چند صد نفری (گله های گوسفندی )در جلوی درب دادستانی ها و دادگاههای انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انهم کاملا داوطلبانه و قلبانه صف های طویلی را بوجود اورده و با لو دادن سه نفر از دوستان وهمکاران تشکیلاتی خود در راستای خواسته های ننگین این جمهوری پای ورقه های بازجوئی و معرفی نامه ها را امضا کرده و متاسفانه در تشویق دوستان خود گوی سبقت را در ایجاد چنین صفوفی از هم می ربودند.وبدتر از همه با بی پدر شدن سازمان فدائیان خلق اکثریت اینگونه صحنه ها نیز به مراتب بیشتر و بیشتر از قبل می شد. صفوفی که با ارائه تئوری خط ضد امپر یالیستی خمینی از طرف( پدر کیا) و یا با اعلام بن بست سوسیالیسم وکمونیسم در ایران از طرف محمود اعتماد زاده (به اذین) و امثالهم بر طول ودرازی خود هر روز بیشتر می افزود.شاید ان خیانت و ادم فروشی که سران این حزب و سازمان یاد شده در حق خلق و ملت ایران مرتکب شدند نتوان در هیچ کجا و در هیچ سرزمین دیگر و در روی این کره خاکی یافت. نقش انان در معرفی و لو دادن دوستان وهواداران دیگر تشکیلاتی باعث ان شده بود که در عرض چند ماه زندان های ایران مملو از ازادیخواهان و مبارزین راستین این سر زمین شد.

خود سران ومسئولین این حزب و ان سازمان براستی مزخرف و بی شرم و حیا به عنوان یک بازجو و پلیس سیاسی در شکنجه ها و گرفتن اعتراف از هم ایدئولو ژ ی خود نقش داشته و حتی در تیر باران ها و اعدام های گروهی زندانیان سیاسی که با انگیزه های مختلف باز داشت شده بودند شرکت جسته وتیر خلاص را می زدند . خود فروختگان حزب توده و گروه اکثریت در کمک ویاری به جمهوری اسلامی و به سفارش پدر کیا یشان تا بدانجا رسیده بود که به عنوان میسیونر های مذهبی ـ سیاسی وارد منازل دیگر سیاسیون شده و (مذهب و دین )را در بین انان تبلیغ می کردند و از این طریق به شناسائی دیگر مخالفین سیاسی و بخصوص انان که هنوز اعتقاد کامل به ادامه جنگ مسلحانه را داشتند پرداخته و خودشان نیز بعد از ادم فروشی در اعتراف گیر ها وشکنجه های فیزیکی وبدنی شخص لو داده شده شرکت می جستند . حد وحدودجنایت وخیانت حزب و سازمان یاد شده تا بدانجا بود که حتی تعداد زیادی از هواداران و اعضای دیگر سازمان هائی چون مجاهدین خلق . سازمان چریکهای فدائی خلق ایران . ارتش ازادیبخش خلق های ایران (سازمان چریکهای فدائی.) مبارزین مسلح در جنگل های شمال( مائوئیستهای ایران سربداران ).و در این بین بخصوص هوادران مجاهدین خلق که با کمک نیروهای مردمی حزب دمکرات کردستان ایران سعی در خارج شدن از داخل کشورو رسیدن به پایگاههای نظامی این سازمان در کشور عراق بودند در یک طرح و نقشه عملیاتی به نام( پیام به عبدالله) که تئوریسن ها ومغز های متفکر حزب توده وسازمان اکثریت به مسئولین اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ارائه داده بودند توسط اعضا وهوادران این حزب وان سازمان ذکر شده شناسائی وشکار شده وبه زندان های مخوف و وحشتناک ارسال و توسط خود ان سران وکادر های مرکزی ابتدا بازجوئی ـ شکنجه شدید بدنی وفیزیکی ـ و سپس اعدام وتیر باران می شدند

در کارنامه اشخاص خائنی چون (محمود اعتما زاده ها و امثالهم )دو نکته کاملا ضروری و اساسی نهفته است یکی همکاری های جانانه ومخلصانه برای جمهوری اسلامی و جاسوسی های مافیائی ـ سیاسی برای دولت هائی چون شوروی سابق و دوم بروز ضعف در برابر شکنجه های فیزیکی و خوش رقصی های مکرر برای این جمهوری همراه با تبلیغا ت های تهوع اورضد کمونیستی و تهیه خوراک تبلیغاتی برای جریان های ضد کمونیستی که متاسفانه در این کار بسیار استاد و کاردان وزبر دست بودند .

با چنین خیانت ها و دجالیت های سیاسی بود که هزاران هزار انسان به چوبه های دار و جوخه های اعدام و تیر باران سپرده شدند .شاید نقشی که محمود اعتماد زاده ها و امثالهم در کشتار یک نسل انقلابی داشتند خود شکنجه گران دولتی نیز جرات نمی کردند که دست به چنین کشتاری بزنند. و متاسفانه ملت ما چه اسان حافظه تاریخی خود را از دست داده است که از کنار چنین خیانت ها وجنایت های ملی به راحتی و با فراغت کامل می گذرد وبرای خائنینی چون به اذین ها مراسم درگذشت و یادبود را به اجرا در می اورندانهم متا سفانه با عدم اگاهی و اطلاع از پیشینه ننگین وسراسر خیانت وخیانت وخیانت اینگونه اشخاص

Thursday, March 4, 2010

حکومت اسلامی نابودبایدگردد

نمایش کلیپ رپ -تاریخ ما

_________________________
خواننده:هنرمند گرامی- شاهرخ




کافران بی نام

مگه ماچی می خواهیم به جزآزادی وآزادی





http://www.youtube.com/watch?v=AD2iyF6aAZw

___________________

خواننده:رفقای هنرمنددرگروه کافران بی نام


پاشوپاشودیگه بسه سکوت







http://www.youtube.com/watch?v=KfL75uHS5r8&feature=related

Wednesday, March 3, 2010

بایادونام چهارآذرخش ترکمن صحرا-نام شان گرامی باد

کمیته شمال -ببرهای مازندران




رفقا:- توماج- مختوم- واحدی -جرجانی

_______________________________

ترکمن صحرا - جایگاه چریکهای مسلح فدائی خلق
انتخاب مقاله :
دوستداران سازمان مخفی ایران


سایت کمیته شما ل - ببر های مازندران با انتخاب ودرج مطالبی شبیه آنچه که در متن زیر می خوانید خواستار آن است که بگوید


اول: سازمان مخفی ایران در هر دو سایت رسمی خود از معضل چِندِش آ ور و تهوع برانگیزی به سانسور - قیچی مطبوعاتی - حذف حقایق و لگد مال نمودن واقعیتها - بیشتر از حکومت نجس وننگین آخوندی - بیزار ومتنفر بوده واعتقاد به آن داریم که یکی از بزرگترین عاملی که باعث فسیل شدن وعقب ماندن باندهای خطرناک سیاسی در خارج از کشور از جنبش مردمی در داخل کشور شد وجود شخصیتها وافراد کاذب سیاسی دردرون اینگونه باندهای سیاسی بوده که با داشتن حس و روحیه وانگیزه حذف حقایق وسانسور شدید در امر آزادی بیان ومطبوعات دست سانسورچیان ددمنش دینی -اسلامی چون مزدوران حسین شریعتمداریها وسیمای لاریجانی هاراهم ازپشت بسته وبه همه آنان گفته اند زکی... دراین موردافرادی چون فریبرزسنجری معروف به پولاددرگروه اشرف دهقانی -خانم زینت میرهاشمی درگروه هویت -سید محمدمحدثین درسازمان مجاهدین خلق -حمیدتقوائی وسگ گزمه های کمونیست نمایش چون مریم نمازی وآذرماجدی ومدرسی ها-کیوان کابلی سردسته باندچند نفره حزب سبزها-شهرام آهی هاو امیرسپهر هاازباندهمیشه معتادوتریاکی طرفدارحاج آقاسیدامام علیرضاپهلوی - باندنجس فدائیان اکثریت به سرکردگی فرخ نگهدارومسئول مطبوعاتی حزب عقب مانده وفسیل شده توده وووو.... می توان اسم بردکه درحذف حقایق -لگد مال کردن واقیتها-سرکوب شدیدوبی ترحمانه عقایدودیدگاههای سیاسی -حرف اول وآخررازده ومی زنند.به همین دلیل اینگونه گروهها وباندهای مافیائی -سیاسی همواره ازجنبش واقعی مردم عقب بوده وهستند.



دوم : سازمان مخفی ایران خود را ا صلی ترین -وفادار ترین و پاکترین نیرو و سازمان در کلیت جنبش پیشتاز فدائی ایران دانسته و می داند وکاملاً بدان اعتقاد داریم که هیچ نیروی دیگری در این جنبش -وجود خارجی ندارد که بخواهد در راستای جنبش پیشتاز و کمونیسم ایران حتی یک قدم بر دارد.


سوم :برای سازمان مخفی ایران - حساب رفقای زحمتکش فدائی با حقه بازان و شیادان دیگری که با اسم ونام وآرم سازمان چریکها - به زندگی نکبت بار و انگلی خود ادامه می دهند جداست همانطور که حساب کانون فرهنگی سیاسی خلق ترکمن با دجالان وحرامزادگان(فدائیان اکثریتی) درسازمان چریکها جداست.(کانون -ف - س -خ - ت -ص)همیشه وهمواره مکان وجایگاهی پاک ومقدس برای همه مبارزین ومدافعین منافع ستمدیدگان وزحمتکشان بوده وهست. ودرسازمان مخفی ایران ازارزش واعتبارومقام وجایگاه والائی برخوردارمی باشداماحساب کسانی که درجنگ قهرمانانه ترکمنصحرازحمت کشیدندباحساب کسانی که به روشهای مختلف سعی میکردندازجوّحاکمه آن زمان درجنبش پیشتازفدائی سوْاستفاده کرده وتنهابه فکرشکم وزیرشکم خودبودندنیزجداست



چهارم:ماباانتخاب بسیاری از مطالب وبادرج آن درسایتهای رسمی سچفخاهمه تلاش خودرا بعمل آورده تاانتخاب بین خوب وبدوتصمیم نهائی(درامرواکنشهای مثبت یامنفی افکارعمومی)نسبت به دیدگاهها وبیانات ارائه شده- باخودمردم بوده وبعنوان یک سازمان سیاسی وظیفه خودمیدانیم که ابتدامی بایستی بیانات وگفتارهای مخالفین - منتقدین - شاکیان ودشمنان سازمان درج وبه چاپ برسدچیزی که باندهای عقب مانده وفسیل شده سیاسی از آن ترس و وحشت دارند


پنجم :انتخاب بیانات زیرنیزتنها درجهت مبارزه با سانسورواحترام به منتقدین به جنبش پیشتازفدائی می باشد.هرچندکه توسط نویسنده مقاله آنهم درنبودافرادواشخاصی که نیستندیک طرفه به دادگاه ونزدقاضی رفته است که معلوم نیست آن دادگاه وقاضی- دمشان به کدام یک از باندهای مافیائی - سیاسی بَندمیباشد?اماکانون فرهنگی سیاسی خلق ترکمن به مانندمکانی مقدس وباارزش برای سازمان مخفی ایران میباشد


مطالب نوشته شده توسط:(ت.آتابای)رابخوانید.انتخاب بین خوب وبدباشماخوانندگان وافکارعمومی.اماخلق قهرمان هرگزفراموش نکنندکه جنگ مسلحانه وکاملاً آزدیخواهانه توسط سازمان چریکهادرآینده ای نزدیک وبزودی آغازخواهدشدوبی هیچ شک وتردیدی همه حقایق چه درباره جنگ قهرمانانه ترکمن صحراوچه درباره خیانت خائنین به جنبش پیشتازفدائی -نه تنها برای مردم ایران که برای جهانیان آشکارخواهدشد


با امید به آنروز و آینده ای بدون سانسور- بدون حذف حقایق
____________

کمیته شمال - ببرهای مازندران

______________________

درس هایی از انقلاب بهمن 57ق سمت دوم:

تقابل سیاست های سازمان فدائی با مطالبات جنبش ملی ترکمن


فدائیان ترکمن صحرا که با ابتکارعمل های برق آسا، در ایجاد مناسبات پرتحول دوران انقلاب از محبوبیت هایی برخوردار بوده اند، بعد از حضور نمایندگان مرکزیت سازمان در منطقه، ملزم بوده اند تا بر اساس نرم های تشکیلاتی آنزمان که کپیه ای از دوران چریکی سازمان بود، به تبعیت بپردازند. هر چند میزان و درجه تبعیت و فرمانبرداری در نزد همه یکسان نبوده است.
مسئولین اعزامی مرکزیت سازمان نیز، علیرغم پنهان کردن اختلافات جناحی خود، سعی می کردند، نیروی تشکیلاتی منطقه را به سمت جناح مورد قبول خود سوق بدهند. به عنوان نمونه عباس هاشمی یکی از افرادی بود که با ژست های مصنوعی چریکی و تعریف های قصه گونه از قهرمانی های " چریک " برای جناح مورد نظر خود نیرو سازی می کرد. تصادفی نبود که بعد از انشعاب اقلیت، عده ای از فعالین ترکمن که ارتباط بیشتری با او داشته اند، مدتی به دنبال ایشان کشیده می شوند. مبارز ترکمن انین گوکلانی یکی از آنهاست.
در جریان جنگ اول گنبد که فتا پور، مستوره احمد زاده، نقی حمیدیان، امیر مبینی، مهدی صامع، اشرف دهقانی و یکی دو نفر دیگر از مرکزیت سازمان به گنبد آمده بودند، تا حدی معلوم بود که خط سیاسی مورد قبول فتاپور و امیر مبینی با مهدی صامع و مستوره احمد زاده ... متفاوت است.

http://www.turkmenilim.org/1388/bahman/25.shtml

_____________________________
قسمت سوم
چگونگی شکل گیری جنگ دوم گنبد و نقش سازمان منطقه ای



هادی غفاری پا را از این هم درازتر نموده و با بسیج کردن جند صد نفر از عناصر حزب الله گنبد و آزادشهر، درست مقابل دفتر کانون فرهنگی و سیاسی خلق ترکمن مانور می دهد. تمامی حرکت های ایذایی اینچنانی با صبر و متانت و بدون کشیده شدن به درگیری ها دفع می گردیده است.
یورش مسلحانه مشترک ارتش و سپاه پاسداران به کردستان ( در اواخر تابستان 58 ) اعدام های خلخالی، زنگ خطری بوده است برای تمامی مناطق ملی ایران. در این لحظه حساس که بوی خون از همه جا به مشام می رسید، در واقع این وظیفه سازمان های درگیر بوده است که به تحلیل درست حوادث پرداخته و راه چاره ای را پیدا می کردند. ( یعنی می بایستی تصمیم می گرفتند که، از طریق مذاکرات سیاسی به عقب نشینی هایی تن بدهند و یا با اتخاذ موضع تند تر، به مقابله نشسته و به جنگی دیگر تن بدهند.)

_______________________


واقعیت این است که هنوز در داخل سازمان انشعاب به عمل نیامده بود. سازمان فدائی در کردستان سومین نیروی مخالف حکومتی را تشکیل می داده است. علاوه بر دفاتر سازمان در شهرهای کردستان که بنا به موقعیت آنزمان همه مسلح بوده اند، سازمان یکی دو پایگاه آموزش نظامی را نیز در کردستان راه انداخته بود. در تمامی شهرهای ایران سازمان را تنها بخشی از روشنفکران چپ حمایت می کردند. فقط در ترکمنصحرا و اندکی نیز در کردستان، سازمان دارای پایگاه توده ای ِ وسیع تربوده است.
موقعیت مناسب کردستان برای کارهای نظامی، کشیده شدن به موضع رقابت با حزب دمکرات و کومله در این استان، مستقیما بر تصامیم کمیته مرکزی سازمان تاثیر می گذاشته است. علاوه بر این مسئله مرکزیت سازمان مصمم بوده است که با هر چه با شکوهتر برگزار کردن مراسم 19 بهمن ( سالروز شهدای سیاهکل ) در سال 58 به نمایش قدرت بپردازد. یعنی بدون تعارف، سیاست حاکم بر سازمان نه یافتن راه های سازش، بلکه در صورت لزوم، حتی مقابله مسلحانه با جمهوری اسلامی بوده است.



http://www.turkmenilim.org/1388/bahman/30.shtml

تردیددرموردسلامت انتخابات پارلمانی تاجیکستان


تقلب درانتخابات پارلمانی تاجیکستان
نتایج قطعی انتخابات پارلمانی ازسوی کمیسیون مرکزی انتخابات وهمه‌ پرسی تاجیکستان رسمااعلام شد.ازمیان ۸حزب سیاسی که درکارزارانتخاباتی شرکت کرده بودندحزب خلق دمکرات یعنی حزب حاکم تاجیکستان،نزدیک به ۷۲درصدازآرارابدست آورد.نهضت اسلامی تاجیکستان حدود ۸درصدآراراکسب کرد.حزب کمونیست تاجیکستان هم با ۷ونیم درصد درمقام سوم قرارگرفت

__________________________________


احزاب مخالف دولت تاجیکستان انتقاد کردندکه رئیس جمهوراین کشورقول برگزاری یک انتخاباتشفاف،آزادودمکراتیک راداده بود،ولی درآستانه‌ انتخابات به این وعده‌هاعمل نکرده است رحمت ‌الله ظاهراف،رئیس حزب سوسیال دمکرات تاجیکستان،این اقدام حزب حاکم راغیرقانونی توصیف می‌کند.مخالفان همچنین می‌گویند،حزبحاکم بااستفاده ازموقعیت ومقام امامعلی رحمان،کوشش داردکرسی‌های بیشتری رادرپارلمان تاجیکستان تصاحب کند

باندجنایتکارفاشیستهاونئونازیستهادرروسیه

جامعه اسفناک روسیه امروزی

درنبودکمونیستهاوبریگاردهای سرخ در یک جامعه.جامعه ای که به مدت هفتادسال هرچه فاشیست وامپریالیست واسلامیست باشنیدن اسم ونام آن لرزه براندام نکبت بارشان می افتادوامروزاین جامعه بعدازواگذارکردن خودبه سیستم امپریالیستی ?
آیااین باندهای خطرناک مافیائی قبلاًباوجودارتش سرخ جراُت وشهامت ابرازاندام راداشتند?آیامقصراصلی دراین زمینه حزب بی عرضه وبی جربزه کمونیست روسیه نیست
براستی کجاست آن حزب(سگ گزمه کا.گ.ب حزب مزدوروکثیف توده)تاببینیم پاسخ شان دراین زمینه چیست امید

آن داریم که سچفخابعدازآزادی ایران دربندباارسال بریگاردهای سرخ وچریکهای مسلح وآموزش دیده وحرفه ای ریشه اینگونه باندهای جنایتکارراکنده وبه آتش بکشندچراکه تنهایک نیرومیتواندچنین مزدوران وحشی صفت راکاملاًازبین
ببردوآن هم ارتش خلق است


خودتان ببینیدوقضاوت کنید


http://www.youtube.com/watch?v=aLUxuq-E9yA&feature=related

Monday, March 1, 2010

کمیته شمال - ببرهای مازندران

جهت اطلاع همه هواداران-اعضا ی سازمان وخلق قهرمان ایران

رفقای گرامی

به اطلاع عموم مردم ایران می رسانیم که اعضای کادرمرکزی سازمان چریکهای فدائی خلق ایران- سازمان مخفی بدلیل شرایط خاص وویژه امنیتی که بوجودآمده بودهم اینک تعدادی ازرفقای کادرچون رفیق شهرام مسئول سچفخاورفیق بیژن مسئول کمیته مرکزی سازمان به همراه چندتن ازرفقادرکشورتاجیکستان-وتعدادی دیگرازرفقادرجمهوری ترکمنستان-رفیق رئیس دادگاه مخفی ورفیق آروین به همراه هفت عضوسازمان درتهران -رفیق البرزمسئول کمیته خارج ازکشوربه همراه رفیق بهمن ورفیق شهاب درکشورآمریکابسرمیبرند
خروج رفقابه خارج ازکشورموقتی وجهت سازماندهی بیشتربه نیروهای چریکی مسلح درسازمان بوده وبزودی بابرنامه ریزی های بیشتروبهتربه داخل کشوربازخواهند گشت
بادرودهای فراوان
کمیته شمال - ببرهای مازندران
سازمان مخفی ایران